La primera activitat que hem dut a terme el primer dia de l’esperada setmana reflexiva ha sigut la de les Tauletes Digitals. Per dur a terme aquesta activitat han vingut dos professionals de l’empresa QPertin, que ens han mostrat diverses aplicacions que es poden utilitzar per aprendre a les aules i, així mateix, hem fet una reflexio de forma conjunta sobre l'activitat proposada pels companys.
L’objectiu d’aquesta activitat era que a partir d’unes aplicacions, nosaltres com a futurs mestres, elaboréssim un possible material didàctic per dur a terme a la classe amb als alumnes. D’aquesta manera, els alumnes tindrien un contacte directa amb les TIC i, a més a més, aprendrien uns coneixement a partir de la pràctica amb la app. Hi havien diferents aplicacions en funció de les assignatures que s'havien de treballar. Així mateix, aquesta activitat que tenia com a suport l'app havia d'incloure el tractament de diferents matèries.
Per últim, durant aquesta activitat nosaltres hem hagut d’experimentar amb aquestes aplicacions per tal d’elaborar un possible cas a l’aula. Sense tenir-ne cap coneixement previ, havíem de descobrir-ne el seu coneixement. Tot seguit, hem fet una breu exposició de les nostres propostes i hem arribat a la conclusió que el fet de treballar amb un suport digital a l’aula juntament amb altres mètodes d'ensenyament de les matèries, pot significar una motivació pels alumnes. El fet d’aportar nous instruments didàctics a la classe fa que l’aprenentatge no sigui monòton per als infants.
Trobem un artícle públicat per la Universitat Autònoma de Barcelona que parla sobre la importància de les Tauletes digitals a les aules i de com potencia l'aprenentatge dels infants.
Trobem un artícle públicat per la Universitat Autònoma de Barcelona que parla sobre la importància de les Tauletes digitals a les aules i de com potencia l'aprenentatge dels infants.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada